Lagu Pertama Kali Aku Bertemu Seorang Lelaki Seperti Dirimu

Reedzwann Lyrics Composed By Reedzwann Lyrics By Reedzwann Arrangement By Harry Khalifah Pertama Kali aku bertemu Seorang Gadis seperti dirimu Senyun Tawamu riak wajahmu Sungguh Ayu Adakah Ini cinta pandang pertama. Yeah you makin me a boy with you yeah kau membuatku menjadi seorang lelaki dengan cinta Oh my my my oh my my my Oh astaga oh astaga You got me high so fast ne jeonbureul hamkkehago sipeo Kau membuatku tinggi begitu cepat aku ingin sekali bersama dirimu Oh my my my oh my my my Oh astaga oh astaga.


Stream Reedzwann Cinta Pandang Pertama By All If Listen Online For Free On Soundcloud

Nyanyi lagu Ziana Zain Khai ni bagi aku penyanyi no 1 Lelaki.

. Bahagia yang kudapat hanya dari dirimu Akim Mila. C G engganku melupakanmu Am Em karena ku mencintaimu F C meski hanya dalam mimpi Dm G hiasi tidurku. Create and get 5 IQ.

Teruntuk kau lelaki yang masih aku cintai dalam diamku. Kau memang mungkin tak pernah tahu akan hadirku kak kau tak pernah mengenalku kak. Gm Cm semoga kali ini akan menjadi A B E cinta yang.

Kau dan aku selamanya. Seperti biasa aku di kafe hari ni suram saja wajah dia bila pintu slide terbuka. Pertama kali bertemu Am Em ku selalu ingat dirimu F C meski hanya dalam angan Dm G kau selalu terbayang.

Oo woah woo woah woo woah woo woah JUNGKOOK I want something stroger than a moment than a moment. Wanita Denyut jantung didada Berdebar tak menentu Karna kehadiranmu Diam - diam hatiku Mengagumi dirimu Bahkan menyayangimu Pria Untuk pertama kali Itupun kuakui Kau begitu berarti Rasanya ingin slalu Dekat - dekat dirimu Tak ingin pisah lagi Reff Wanita Yang pertama didalam hidup ini Rindu dan sayang menyiksa diri Yang pertama didalam hidup ini Kasih dan. Seorang lelaki memfailkan saman terhadap laman web Facebook selepas anak perempuannya berumur 12 tahun boleh.

Woo woah woo woah woo woah woo woah JIMIN I want something stroger than a moment than a moment love Aku ingin sesuatu yang lebih kuat daripada sebuah momen daripada sebuah momen cinta. Bersama kau dan aku selamanya Reff Akim Mila. Reedzwann - Cinta pandang pertama ChordWednesday December 26 2018.

A B dan aku berharap. Intro F G Em Am F G G Verse C G pertama kali aku bertemu Am Em seorang gadis seperti dirimu F C senyun tawAmu riak wajahmu G sungguh ayu C G Andai ku ingin berterus terang padAmu Am Em adakah engkau mahu menerimaku F C kerna engkau tak pernah mengenaliku Dm G ini kali. F G Em Am F G G C G pertama kali aku bertemu Am Em seorang gadis seperti dirimu F C senyun tawAmu riak wajahmu G sungguh ayu C G Andai ku ingin berterus terang padAmu Am Em adakah engkau mahu menerimaku F C kerna engkau tak.

Hati yang jujur dan lurus itu bukan milik aku hanya aku yang sentiasa mencintainya dalam diam. F G Em Am F G G C G pertama kali aku bertemu Am Em seorang gadis seperti dirimu F C senyun tawAmu riak wajahmu G sungguh ayu C G Andai ku ingin berterus terang padAmu Am Em adakah engkau mahu menerimaku F C kerna engkau tak pernah mengenaliku Dm G ini kali pertama. Mencari kebenaran sekarang aku sudah sedikit mengerti.

Lirik Lagu Cinta Pandang Pertama Reedzwann merupakan lirik lagu terbaru yang disenaraikan di dalam website ini untuk ReedzwannBerikut merupakan rangkap awal untuk lirik lagu ini Pertama Kali aku bertemu Seorang Gadis seperti dirimu Senyun Tawamu riak wajahmu Sungguh AyuUntuk lirik lagu penuh adalah seperti yang dipaparkan di bawah. Chorus A B jika memang kau tercipta untukku Gm Cm maka izinkan aku mengenalmu A B izinkanlah aku menjadi E sebagian hidupmu. There is no strumming pattern for this song yet.

Namun begitu apabila mendengarkan suara penyanyi lelaki terkenal dengan suara merdunya iaitu Khai Bahar membuatkan salah satu lagu Ziana Zain yang telah di cover olehnya kembali menjadi. Lagu-lagu bernada tinggi memang cukup sinonim dengan penyanyi Ziana Zain. Dm Am hanya dirimu kasih F G buatku bahagia Dm Am meski kau telah berdua.

Httpsyoutube8SDd258HkNg VOC REEDZWAN. Reedzwann - Cinta pandang pertama Chord. Pertama kali kita bertemu terpanaku melihatmu Kurasakan kehangatan yang kau berikan untuk diriku.

Lirik Lagu Pertama Kali Aku Bertemu Seorang Lelaki Seperti Dirimu Senyum Tawamu. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Mungkin ada masalah lagi dengan teman wanita dia.

Lirik Lagu Cinta Pandang Pertama Reedzwann merupakan lirik lagu terbaru yang disenaraikan di dalam website ini untuk ReedzwannBerikut merupakan rangkap awal untuk lirik lagu ini Pertama Kali aku bertemu Seorang Gadis seperti dirimu Senyun Tawamu riak wajahmu Sungguh AyuUntuk lirik lagu penuh adalah seperti yang dipaparkan di bawah. Aku pandang wajah dia alangkah bahagianya jika dia milik aku tapi semua itu hanya mimpi. Lewat tulisan sederhana ini aku hanya ingin kau tahu di sini ada aku ada ada aku yang mencintaimu dalam diamku.

Teruntuk Kamu Lelaki yang Masih Aku Cintai dalam Diamku.


Pertama Kali Aku Bertemu Seorang Gadis Seperti Dirimu Cinta Pandang Pertama Reedzwan Youtube


Stream Reedzwann Cinta Pandang Pertama By All If Listen Online For Free On Soundcloud


Reedzwann Cinta Pandang Pertama Lyrics Genius Lyrics

Post a Comment

0 Comments

Ad Code